ahora me sale esto:
We have a bigger problem, PayPal has frozen whole balance of Cashium and after a phone call I was told they would not give it back before 90 days. Yes, that's not fair but I could not persuade them. When I told the agent 'this means the end of our business' all she told me is 'sorry'.
We have never had any suspicious activity and we have made all refunds and we have always kept enough balance for possible refunds.
I can hear '
SCAM' exclamations, trust me I have worked for Cashium round the clock and always regarded members benefecations, at this point everything has turned into a nightmare that I can not handle.
Even though I'll be called a scammer, I'm set at ease since I have strained every nerve. I'm asking members who deposited so far to open disputes. Honestly my biggest mistake was using PayPal service. What a shame, I have always been told they would be happy to use their service.
What is next?
In my opinion a new management would be beneficial for both members and me. I'll make my best to protect the investor rights.
Tenemos un problema más grande, PayPal ha congelado el equilibrio entero de Cashium y después de una llamada telefónica que me dijeron que ellos no lo devolverían antes de 90 días. Sí, esto no es justo pero yo no podía convencerlos. Cuando dije al agente ' esto quiere decir el final de nuestro negocio todo que ella me dijo es ' lamentable '.
Nunca hemos tenido ninguna actividad sospechosa y hemos hecho todos los reembolsos y nosotros siempre guardábamos bastante equilibrio para reembolsos posibles.
Puedo oír exclamaciones 'de estafa', confiar en mí he trabajado para miembros Cashium de veinticuatro horas y siempre considerados benefecations, en este punto todo se ha convertido en una pesadilla que no puedo manejar.
Incluso aunque me llamen un estafador, soy puesto a gusto ya que he estirado cada nervio. Pregunto a los miembros que depositaron hasta ahora para abrir discusiones. Francamente mi error más grande usaba el servicio de PayPal. Qué vergüenza, siempre me decían que ellos serían felices usar su servicio.
¿Qué es siguiente?
En mi opinión una nueva dirección sería beneficiosa para ambos miembros y mí. Haré mi lo mejor para proteger los derechos de inversionista.
Creo q se va a
SCAM